در آستانه تعطیلات نوروزی؛ عرضه ۵۱۰ تن میوه شب عید در استان همدان

در آستانه تعطیلات نوروزی

عرضه ۵۱۰ تن میوه شب عید در استان همدان

در ستاد تنظیم بازار استان همدان اعلام شد: برای شب عید ۲۰۰ تن سیب، ۳۰۰ تن پرتقال و ۱۰ تن خرما از طریق ۳۰ مرکز عرضه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آملدای در این ستاد عنوان شد با اعمال سیاست‌های عرضه، با فراوانی کالا‌های اساسی مواجه هستیم و هیچ گونه کمبودی نداریم و ذخایر استراتژیک استان هم کامل است.
برای تامین مرغ و گوشت قرمز هم با جوجه ریزی انجام شده که حدود ۴ میلیون قطعه در هر دوره است و یک میلیون قطعه بیشتر از نیاز استان است به تعادل عرضه و قیمت رسیده ایم.
قیمت گوشت قرمز در بازار هم با عرضه گوشت گرم و منجمد تعادل نسبی پیدا کرده است.
استاندار همدان در این نشست درباره نظارت بیشتر بر بازار از طریق گشت‌های مشترک، گفت: همه دستگاه‌ها موظفند عرضه و تقاضا را کنترل کنند.
علیرضا قاسمی فرزاد افزود: صمت تعزیرات اصناف و بازرسان جهاد کشاورزی موطفند تا بازار عرضه و تقاضا را مستمر کنترل کنند.
او همچنین گفت: برای شب عید هم ۲۰۰ تن سیب، ۳۰۰ تن پرتقال و ۱۰ تن خرما از طریق ۳۰ مرکز خرید و تامین کالا‌های اساسی عرضه می‌شود.
در حاشیه ستاد تنظیم بازار استان همدان هم، معاون اقتصادی استاندار درباره کالابرگ یارانه مضاعف (فجرانه) گفت: همه فروشگاه‌ها موظف هستند هر میزان کالا و نه همه مبلغ یارانه را به مردم عرضه کنند و مثلا مردم می‌توانند فقط یک عدد ماکارونی خرید کنند و تخلف کنندگان در این عرصه محکومند.
کالابرگ یارانه مضاعف (فجرانه) از بهمن امسال آغاز شده و تا اردیبهشت سال آینده، هفدهم هر ماه برای هفت دهک جامعه دریافت کننده یارانه واریز می‌شود.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *