پایان مرحله نخست لیگ دو و میدانی شهید شمسی پور همدان

برترین‌های مرحله نخست لیگ دوومیدانی شهید علیرضا شمسی پور در بخش دو‌های سرعت معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری امادای؛ در ماده ۱۰۰ متر رده سنی نوجوانان ابوالفضل سطانی از کبودراهنگ با رکورد ۱۱:۴۷ ثانیه، در ۱۰۰ متر نونهالان محمد نوری از کبودراهنگ با رکورد ۱۲:۶۸ ثانیه و در ۱۰۰ متر رده سنی آیندگان علی اصغر محبی از کبودراهنگ با رکورد ۱۵:۰۱ ثانیه قهرمان شدند.

در ماده ۲۰۰ متر رده نوجوانان نیما قدیم پور از همدان با رکورد ۲۴:۰۱ ثانیه، رده نونهالان ابوالفضل چراغی از کبودراهنگ با رکورد ۲۸:۵۰ و در رده آیندگان علی اصغر محبی از کبودراهنگ با رکورد ۳۰:۸۱ ثانیه به مقام نخست رسیدند.

در ماده ۴۰۰ متر رده نوجوانان هم امیرمحمد اشجاری از همدان با رکورد ۱:۰۰:۲۸ دقیقه، محمدمهدی رضایی از همدان با رکورد ۱:۰۰:۴۷ دقیقه و محمدمهدی مرادی از کبودراهنگ با رکورد ۱:۱۳:۱۷ عناوین نخست را کسب کردند.

رییس هیئت دوومیدانی استان همدان گفت: این مسابقات صبح امروز با رقابت ۹۰ دونده پسر در رده‌های سنی، آیندگان، نونهالان و نوجوانان و در مواد ۱۰۰، ۲۰۰ و ۴۰۰ متر به میزبانی ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شد.

مسعود بنوان افزود: این مسابقات دومین دوره لیگ دوومیدانی شهید علیرضا شمسی پور است و به زودی دوندگان استان همدان در دیگر رده‌های سنی و مواد مختلف دوومیدانی هم با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *