بانوان جودوکار استان همدان به چهارمین مرحله اردوی تیم ملی دعوت شدند.
به گزارش پایگاه خبری آمادای، مریم بربط و مهشید صفری جهت اماده سازی بازیهای آسیایی ناگویا و قهرمانی جوانان آسیا از مورخه ۸ الی ۱۶ تیرماه به اردوی تیم ملی به میزبانی فارس دعوت شدند.
در مسابقات درون اردویی تیم ملی کامپوند ۸ کماندار در اردوی تیم ملی باقی ماندند که شیوا بختیاری از همدان در این لیست ۸ نفره قرار دارد
این اردو تا ۱۸ تیرماه در سایت تخصصی تیر کمان تهران برگزار خواهد شد.


No comment