معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب استان همدان جام جمهوری 

رئیس هیات سوارکاری استان همدان گفت: بیست و یکمین دوره مسابقات پرش با اسب جام جمهوری استان همدان، با معرفی برترین‌های رده‌های مختلف به پایان رسید.

 

به گزارش پایگاه خبری آمادای، محمدرضا شوشتری افزود: در این دوره از مسابقات که به مدت ۲ روز به میزبانی باشگاه سوارکاری آذرخش شهرستان بهار برگزار شد ۵۸ سوارکار در رده‌های مختلف با هم به رقابت پرداختند.

او تصریح کرد: در رده سنی آزاد با ارتفاع ۱۰۵ سانتی متر، ۱۸ شرکت کننده از استان‌های همدان و کرمانشاه با هم رقابت کردند که در نهایت محسن حدادیان با اسب “آنجل” به عنوان قهرمانی دست یافت.

رئیس هیات سوارکاری استان همدان گفت: در این رده سنی، امیرحسین احمدی‌ثابت با اسب “بارلی” دوم شد و مهدی صمدی با اسب “لورنز” بر سکوی سوم ایستاد.

محمدرضا شوشتری افزود: همچنین فرزاد سهیل‌قاسمی با اسب “دیزاین” و محمدرضا شوشتری با اسب “نیوشا” بر سکوی چهارم و پنجم این مسابقات ایستادند.

او تصریح کرد: در رده سنی بزرگسالان با ارتفاع ۱۲۵ سانتی‌متر نیز محسن حدادیان با اسب “ریلکس” اول شد و امیرحسین احمدی‌ثابت با اسب “کریستیانازد” و مهدی حمزه‌ای با اسب “هایرون” به ترتیب دوم و سوم شدند.

رئیس هیات سوارکاری استان همدان گفت: در رده سنی زیر ۱۸ نیز هشت سوارکار با هم به رقابت پرداختند که در نهایت کیان قراگوزلو با اسب “آبین” از همدان عنوان قهرمانی را به دست آورد و ویانا فرجام‌فر با اسب “سهند” و محمد مظفری با اسب “پرنس” هر دو از استان کرمانشاه دوم و سوم شدند.

محمدرضا شوشتری افزود: در رده مالکین هم آرتا سهل‌البیع با اسب “الدورادو”، ملیکا محمدی با اسب “ریلکس” و آرمین احمدی‌ثابت با اسب “آتلانتا” به ترتیب اول تا سوم شدند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *