مردم از اتراق در کنار رودخانه‌های همدان پرهیز کنند

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان گفت: مردم از اتراق در مناطق پرخطر و همچنین از چرای دام که احتمال بروز آبگرفتگی و جاری شدن سیلاب وجود دارد خودداری کنند.

گزارش پایگاه خبری آمادای؛ رضا اخلاص‌مند گفت: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، گذر متناوب امواج ناپایدار از روز ۲۸ اسفند تا جمعه، وقوع باران و رعد و برق به ویژه در مناطق جنوبی و غربی استان پیش بینی می‌شود و احتمال بروز آبگرفتگی و جاری شدن سیلاب وجود دارد.

او با عنوان اینکه مردم از اتراق در مناطق پرخطر و همچنین از چرای دام در این مناطق خودداری کنند افزود: وزش باد نیز می‌تواند مشکلاتی را برای ساکنان و گردشگران ایجاد کند و احتمال خطر نیز وجود دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان گفت: سد‌های هشت گانه استان همدان از نظر پایداری و کنترل سیلاب‌های احتمالی وضعیت مطلوبی دارند، اما احتمال طغیان رودخانه‌ها به دلیل بارش‌ها وجود داشته و تقاضای ما از مردم این است که از اتراق و تردد در اطراف رودخانه‌ها به طور جد خودداری کنند.

اخلاص‌مند گفت: نیرو‌های شرکت آب منطقه‌ای در حال آماده باش هستند و در صورت کسب اطلاع در سریع‌ترین زمان ممکن به محل وقوع حوادث احتمالی برای تاسیسات آبی اعزام می‌شوند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *