جاده‌های استان همدان لغزنده و پرترافیک است

رئیس پلیس راه همدان گفت: در بیشتر محور‌های استان همدان دارای بارش باران هستیم و جاده‌ها لغزنده و ترافیک محور‌های استان پرحجم است.

به گزارش پایگاه خبری آمادای؛ سرهنگ علی فکری گفت: در حال حاضر مبادی ورودی استان از سمت مرکز کشور دارای بیشترین بار ترافیکی بوده و بیشترین میزان تردد استان از سمت محور خروجی به سمت کرمانشاه اختصاص دارد.

او با اشاره به یک مورد تصادف فوتی در روز گذشته در محور قروه درجزین به روستای نیر گفت: متاسفانه ساعت ۱۹ روز گذشته در برخورد یک دستگاه وانت پیکان با یک دستگاه سواری پراید راننده وانت پیکان در دم جان خود را از دست داد و پنج نفر از سرنشینان این دو دستگاه خودرو نیز مصدوم شده بودند که بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ فکری با اشاره به لغزنده بودن و ترافیک پر حجم محور‌های استان همدان تصریح کرد: از رانندگان درخواست داریم حتما سرعت مطمئنه را رعایت کرده و موقع گردش حتما جوانب احتیاط و رعایت حق تقدم عبور را بویژه در جاده‌های فرعی و روستایی که دارای عرض کمتر هستند داشته باشند.

او با تاکید بر لزوم توجه رانندگان در زمان رانندگی به جلو، افزود: با توجه به لغزندگی جاده‌ها و ترافیک بالا رانندگان حتما از سرعت بالا و سبقت و تجاوز به چپ در زمان رانندگی در محور‌های استان پرهیز کنند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *