مشارکت پرشور مردم بصیر ایران اسلامی، باعث شکست دشمنان شد

استاندار همدان گفت: دشمنان تلاش کردند مشارکت در انتخابات به کمتر از ده درصد کاهش یابد، اما با هوشیاری مردم فهیم ایران اسلامی، در این مسیر شکست خوردند.

 

به گزارش پایگاه خبری آمادای، علیرضا قاسمی فرزاد در با نماینده ولی‌فقیه در استان همدان افزود: با الطاف الهی، رهبری داهیانه‌ی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و همراهی و بصیرت مردم شریف، شاهد حضور پُرشور آحاد ملت در راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن و پای صندوق‌های رأی بودیم.

او تصریح کرد: آموزش عوامل اجرایی انتخابات از ماه‌ها قبل آغاز شده بود که باعث شد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به نحو بسیارخوب در استان برگزار شود.

استاندار همدان گفت: تمام فرآیند انتخابات طبق قانون و با انسجام و هماهنگی در ستاد انتخابات استان و هیأت نظارت برگزار شد و هیچ‌گونه مشکلی در روند برگزاری انتخابات ایجاد نشد.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: ان‌شاءالله با همراهی نمایندگان منتخب مردم در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، بتوانیم در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و سیاست‌های دولت به مردم شریف استان خدمت‌رسانی و خدمتگزاری کنیم.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *