ابتدای سال تا کنون : جذب بیش از ۱۷ هزار حامی جدید برای ایتام همدانی


معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان از جذب ۱۷ هزار و ۴۰۰ حامی نیکوکار برای ایتام و محسنین این استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آمادای، غلامرضا مجیدی افزود: حامیان می‌توانند با انتخاب یک یا چند فرزند معنوی و پرداخت ماهیانه کمک‌های خود یاریگر آنها باشند.

او کل حامیان استان همدان را ۶۳ هزار و ۲۰۰ نفر اعلام کرد و تصریح کرد: حامیان در ۱۱ ماهه امسال هزار و ۱۵۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال به فرزندان تحت حمایت خود در قالب مساعدت ماهانه کمک کردند که از این مبلغ ۸۵ درصد نقدی و مابقی به صورت کالا بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان شمار فرزندان تحت حمایت طرح محسنین و اکرام ایتام را بیش از ۱۵ هزار نفر برشمرد و گفت: هریک از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد دارای شماره کارت‌بانکی اختصاصی هستند و تمامی کمک‌های نقدی حامیان نیکوکار به صورت مستقیم به‌حساب فرزندان معنوی واریز می‌شود.

غلامرضا مجیدی افزود: همشهریان نوع‌دوست برای مشارکت در این طرح و پذیرش حمایت ایتام و فرزندان نیازمند، می‌توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان، از پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir نیز استفاده کنند.

بر اساس آخرین آمار‌های منتشر شده، ۶۲ هزار خانواده نیازمند شامل ۱۱۵ هزار نفر به صورت مستمر از کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان خدمات دریافت می‌کنند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *