با حضور هزار و ۲۰۰ میهمان؛ آغاز کنگره ملی ۸ هزار شهید همدان از ۱۶ مهر

هزار و ۲۰۰ میهمان از خارج استان همدان به اجلاسیه کنگره ملی ۸ هزار شهید استان دعوت شده اند.

به گزارش پایگاه خبری آمادای؛ جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین استان همدان در نشست هماهنگی اجلاسیه و کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان با اشاره به اینکه ۴۰۰ نفر از این میهمانان، همرزمان و سرداران همراه با سردار شهید حسین همدانی هستند، گفت: دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان از روز ۱۶ تا ۱۹ مهر برگزار می‌شود و با این کنگره ملی استان ما امسال به قطب فرهنگی کشور تبدیل می‌شود.
سردار احد امیری از اجرای تاثیرگذار نمایش فصل شیدایی با بازدید ۱۵۰ هزار نفر از برنامه‌های این کنگره ملی خبر داد و گفت: تماشاچیان این نمایشا به نوعی سفیر فرهنگی ما شده اند و حتی از استان‌های دیگر بازدید کننده داشتیم.
او همچنین گفت: این کنگره بزرگترین قطب فرهنگ سازی نوین است و هر ۱۰ سال یک بار به هر استان این گونه کنگره‌ها می‌رسد.
جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین استان همدان با اشاره به برگزاری دوره اول این کنگره با حضور سردار شهید حسین همدانی افزود: رهنمود‌های این سردار شهید چراغ راه ما در کنگره دوم قرار گرفته است.
سردار امیری اهدای ۸۰۰ جهیزیه، ۸ هزار خدمت جهادی، ۳ هزار یادواره دانش آموزی، ۸۰ یادواره تخصصی نیرو‌های کارمندی، مهندسی و پزشکی، رونمایی از ۶۷ عنوان کتاب را از جمله برنامه‌های دمین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان برشمرد و گفت: در حوزه محرومیت زدایی هم توزیع نوشت افزار، بسته‌های مواد غذایی و حمایت از بخش کشاورزی و در تولید محتوا سایت رسمی کنگره ملی شهدا را داشته ایم.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *