اجرای عملیات ساخت سه مخزن ذخیره آب شهر همدان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: عملیات ساخت سه مخزن بتنی با حجم ۲۵ هزار مترمکعب در شهر همدان در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری آمادای؛ فرهاد بختیاری‌فر افزود: به منظور افزایش ظرفیت ذخیره آب شهر همدان، عملیات ساخت سه مخزن بتنی با اعتباری افزون بر ۶۷۵ میلیارد ریال در اکنون در دست اقدام است.

او تأکید کرد: اکنون ساخت مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی امید اکباتان به پیمانکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در قالب توافق فی‌مابین شرکت آب و فاضلاب و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در قالب طرح های محرومیت‌زدایی با اعتباری در حدود ۲۸۵ میلیارد ریال در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان افزود: اکنون با اتمام بتن‌ریزی کف و دیوارها، پیشرفت فیزیکی این طرح ۷۰ درصد است.

این مسئول تصریح کرد: یکی دیگر از مخازن در دست ساخت، مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی خیابان آزاد همدان با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی است که هم اکنون عملیات خاکبرداری، اجرای بتن و زهکش‌ها به اتمام رسیده است.

بختیاری‌فر افزود: اعتبار پیش‌بینی شده برای ساخت این مخزن، ۲۸۵ میلیارد ریال از اعتبارات آبرسانی به شهر‌های دارای تنش آبی است.

او گفت: مخزن ۵ هزار مترمکعبی چهل‌چمن همدان نیز با ۱۰۵ میلیارد ریال از اعتبارات آبرسانی به شهر‌های دارای تنش آبی با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد در دست اقدام است.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *