ایجاد پویش «هوادار» برای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در همدان

در آستانه برگزاری جام‌جهانی ۲۰۲۲، پویش “هوادار” برای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران، در استان همدان راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری آمادای، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در نشست خبری با خبرنگاران افزود: جام جهانی فوتبال شور و نشاطی را برای جوانان ایجاد کرده که برنامه‌هایی برای این حوزه در نظر گرفته شده است.

مسعود ویژه اظهار داشت: در حال بررسی هستیم تا پخش زنده مسابقات جام جهانی از تلویزیون‌های شهری، پارک‌ها و سینماهای سطح استان برگزار شود که در صورت تصویب، نتیجه آن اعلام می‌شود.

وی گفت: امسال در تلاشیم مراکز غیر دولتی فرهنگی را فعال تر، معرفی مفاخر و پاسداشت داشته باشیم و برای توزیع عادلانه فعالیت ها قدم برداریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تأکید کرد: همایش روز همدان، روز شعر و ادب فارسی، نشست تخصصی سواد رسانه تا پیش هفته کتاب برگزار کردیم و طی هفته کتاب معرفی و رونمایی کتاب ۳ حوزه نمایش استان خودمان، ۲۱ تا ۲۷ آبان، غبار روبی مز ار شهدا، رونمایی پوستر کتاب، و زنگ کتاب در مدارس، اهدای کتاب به مراکز فرهنگی ، نشست با ناشران و کتاب فروشان، نشست تخصصی فرهنگ مطالعه ، فضای مجازی و آسیب اجتماعی، تجلیل از نویسندگان و شاعران، تجلیل از فعالان صنعت چاپ، برگزاری نمایشگاه کتاب از ۲۱ تا ۲۷ آبان برگزار می کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: ما پیگیر جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های غرب کشور، تجلیل از استاد اهل قلم حاج حمید حسام، نکوداشت بانوی مرضیه حدید چی یا خانم دباغ، همایش سید جمال این اسدآبادی تا پایان سال هستیم.

ویژه یادآور شد: امسال سی چهارمین جشنواره تاتر استان برای توزیع عادلانه امکانات و جشنواره ها، ۱ تا ۳ آذر برگزاری. می شود.

مسعود ویژه افزود:شعار امسال ما اخلاق امید آگاهی ،است و دنبال برون سپاری فعالیت ها به بخش خصوصی، به دنبال جذب مشارکت بیشتر مردم، تقویت رویه شادی، توزیع عادلانه ، آموزش رایگان هنر برای همه در شهرستان ها هستیم.

وی بیان کرد: امسال آموزش رایگان هنر را در شهرستان های ملایر، نهاوند، بهار، کبودرآهنگ داریم.

ویژه ابراز داشت: تا پایان آبان علاقه مندان فرصت دارند در سایت اداره ارشاد و در ۳۴ رشته ها ی هنری ثبت نام کنند و افراد شرکت کننده با گرفتن مجوز پایین دوره می توانند خود مربیان مراکز آموزش هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شوند.

ویژه افزود: در سی و چهارمین دوره جشنواره تاتر استان ۱۶ گروه نمایشی حضور دارند و برگزیدگان به جشنواره منطقه ای در کرمانشاه راه پیدا می کنند و بعد برگزیدگان آن به جشنواره فجر راه پیدا می کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان همدان گفت: آذر ماه امسال نمایشگاه مد و لباس را برگزار می کنیم و تجلیل از فعالان حوزه سینمایی در همایش مهر سینما را برگزار کرده ایم، جشنواره های دلنوازان و همایش بزرگ هنرمندان ، مشارکت در برنامه ها و همایش ناجا ، فراخوان انجمن های هنری و فر هنگی را خواهیم داشت.

وی افزود: ما امسال برنامه های فرهنگی را در روستاها و عشایر هم بیشتر از پیش برگزار کرده ایم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: روز جمعه در مصلی همدان به مناسبت هفته کتاب نمایشگاه کتاب داریم.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *