تازه ترین اخبار ورزشی استان همدان

بانوان جودوکار استان همدان به چهارمین مرحله اردوی تیم ملی دعوت شدند.

به گزارش پایگاه خبری آمادای، مریم بربط و مهشید صفری جهت اماده سازی بازیهای آسیایی ناگویا و قهرمانی جوانان آسیا از مورخه ۸ الی ۱۶ تیرماه به اردوی تیم ملی به میزبانی فارس دعوت شدند.

در مسابقات درون اردویی تیم ملی کامپوند ۸ کماندار در اردوی تیم ملی باقی ماندند که شیوا بختیاری از همدان در این لیست ۸ نفره قرار دارد

این اردو تا ۱۸ تیرماه در سایت تخصصی تیر کمان تهران برگزار خواهد شد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *