اعلام فراخوان تولیدات نمایشی «شب‌های الوند» در همدان

فراخوان نخستین همایش تولیدات نمایشی «شب‌های الوند» با مشارکت انجمن هنر‌های نمایشی استان همدان و با هدف حمایت از تولیدات نمایشی اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری آمادای؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: ضرورت افزایش جمعیت، فرزندآوری و تقبیح سقط جنین، مبارزه با استکبار جهانی و ترویج استکبار ستیزی، نماز، بیان خدمات و پیشرفت‌های نظام، خدمات خاص دولت انقلابی، افشای فتنه ۱۴۰۱، ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و بخش فلسطین و غزه از موضوعات و محور‌های مورد تاکید همایش تولیدات نمایشی شب‌های الوند است.

مسعود ویژه با بیان اینکه تولیدات نمایشی در این رخداد هنری بر محور ارزش‌ها و هنجار‌های جامعه ایرانی-اسلامی استوار و بنا شده است، افزود: مفاخر ملی، دینی و مذهبی، مفاخر منطقه ای، استانی و قومی آیین‌ها و مناسک منطقه ای–بومی و ملی از دیگر محور‌های تولیدات نمایشی این همایش است.

او آخرین مهلت ارسال درخواست و طرح به دبیرخانه را ۳۰ اردیبهشت اعلام و تأکید کرد: آخرین مهلت دریافت پروانه نمایش و ارسال به دبیرخانه ۲۵ مردادماه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این همایش واقع در بلوار مفتح، مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا، معاونت هنری و سینمایی ارسال کنند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *