آمادگی اسکان روزانه ۲۰ هزار مسافر در همدان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان از آمادگی پذیرش ۲۰ هزار نفر مسافر نوروزی در هر شبانه روز در این استان خبر داد.

 

گزارش پایگاه خبری آمادای؛ امیررضا یوسفیان گفت: مجموعه‌های میراث‌فرهنگی، شهرداری و دیگر دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر تمهیداتی برای پذیرایی از مسافران نوروزی همدان اندیشیده‌اند.

او با اظهار امیدواری که مسافران نوروزی اوقات خوشی را در همدان تجربه کنند افزود: استان همدان آمادگی کامل برای پذیرایی از مهمانان نوروزی را دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان گفت: همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن دارای ویژگی‌های تاریخی و طبیعی منحصر به فردی است و می‌تواند به عنوان یکی از مقاصد سفر در کشور مطرح شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان از آمادگی پذیرش ۲۰ هزار نفر مسافر نوروزی در هر شبانه روز در این استان خبر داد و گفت: در نوروز ۱۴۰۳ حدود ۱۲۰ برنامه نوروزگاهی در سراسر استان همدان اجرا می‌شود تا محیطی شاد با رعایت شئونات ماه رمضان برای مردم رقم بخورد.

محسن معصوم‌علیزاده گفت: در ایام نوروز ۱۳۰ جایگاه سوخت در مسیر‌های اصلی و فرعی استان به مسافران خدمات ارائه می‌دهند و ۵۲ مجتمع خدماتی نیز در مسیر‌های ورودی و خروجی استان میزبان مسافران نوروزی خواهند بود.

او گفت: برای رفاه حال مسافران در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، افطاری ساده در تمامی مجتمع‌های خدماتی به مسافران ارائه می‌شود تا از تقارن ماه پر فضیلت رمضان و نوروز باستانی نهایت بهره را ببرند.

معصوم‌علیزاده گفت: ۲۸ نمایشگاه صنایع‌دستی در سراسر استان همدان دایر شده و به معرفی هنر دست هنرمندان همدانی می‌پردازند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *