اعطای تسهیلات خودمالکی به ۳ هزار و ۵۵۴ همدانی 

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: تاکنون ۳ هزار ۵۵۴ متقاضی تسهیلات مسکن ملی برای ساخت مساکن خودمالکی شهری دریافت کرده اند.

 

به گزارش پایگاه خبری آمادای، مجید صالحی‌امیر با بیان اینکه ۳ هزار و ۱۱۱ متقاضی در نوبت دریافت تسهیلات مسکن ملی قرار دارند، افزود: تاکنون ۳ هزار ۵۵۴ متقاضی تسهیلات مسکن ملی برای ساخت مسکن خودمالکی شهری دریافت کرده اند.

او با اشاره به اینکه سهمیه مسکن ملی خودمالکی شهری استان همدان طی دو سال ۹ هزار ۹۴۹ واحد است، تصریح کرد: تاکنون ۶ هزار ۶۳۶ واحد به بانک‌های استان معرفی شده است که از این تعداد ۳۵۵۴ واحد تسهیلات بانکی را دریافت کرده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات مسکن ملی در بخش خودمالکی که در سامانه http://tem.mrud.ir ثبت‌نام کردند، می‌توانند با مراجعه به تمام شعب بانکی تسهیلات را دریافت کنند.

مجید صالحی امیر با بیان اینکه میزان تسهیلات مسکن ملی ۵۵۰ میلیون تومان است، افزود: در صورت عدم همکاری بانک‌ها متقاضیان می‌توانند اعتراضات خود را در همان سامانه وارد کنند.

او با اشاره به سهمیه استان در مسکن ملی روستایی در بخش خودمالکی، تصریح کرد: سهمیه دو سال استان در بخش خودمالکی روستایی ۲۳ هزار و ۹۸۶ واحد بوده است که تاکنون ۱۵ هزار و ۴۸۸ واحد با بانک‌های عامل انعقاد قرارداد داشتند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: در بخش ودیعه مسکن نیز ۲۳ هزار و ۲۶۹ متقاضی در استان همدان ثبت‌نام کردند که از این تعداد، ۹۷۲۷ متقاضی مبلغ ۴۸۸ هزار و ۴۶۵ میلیون تومان دریافت کردند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *