قدردانی از مربیان پرورشی آموزش و پرورش استان همدان

در مراسمی به مناسبت هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی، از خدمات معاونان و مربیان پرورشی استان همدان قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری آمادای، استاندار همدان در این مراسم از تربیت به عنوان مهمترین مبحث در هدایت جامعه یاد کرد و گفت: اگر تربیت صحیح باشد بسیاری از مشکلات جامعه محو می‌شود، حتی حکومت‌های سکولار و لائیک هم از آثار مثبت دین برای تزریق به بدنه جامعه خود استفاده می‌کنند.
علیرضا قاسمی فرزاد تاکید کرد: فرزندان جامعه در سنین طلایی در اختیار آموزش و پرورش هستند و باید مسائل پایه‌ای تربیتی روی آنها کار شود و به آنها روش درست زندگی کردن را یاد بدهیم.
او همچنین از مردم استان برای مشارکت خوب در انتخابات قدردانی کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان هم گفت: برای اینکه بتوانیم نسل آینده را به درستی هدایت کنیم باید مجهز به دانش روز باشیم و از دانش آموزان عقب نمانیم، وضعیت موجود و مطلوب را شناسایی کرده با برنامه متناسب پیش برویم رسول شیدایی افزود: طرح فراگیر وزارت آموزش و پرورش با همین رویکرد ابلاغ شده و طبق آن عمل می‌کنیم.
معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان برنامه‌های هفته امور تربیتی را که با رویکرد دانش آموز محوری و مشارکت والدین است، گفت: برگزاری اردوی تربیتی با شرکت ۶ هزار دانش آموز عضو شورا‌های دانش آموزی، دیدار خانواده شهدای امور تربیتی، تجلیل از معاونان و مربیان و برگزاری مسابقات کتابخوانی برای مربیان از آن جمله است.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *