۴۵۵ خبرنگار و عکاس از همدان در حال پوشش اخبار انتخابات هستند

 

 

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان گفت: ۴۵۵ خبرنگار، عکاس و تصویربردار از رسانه‌های مختلف دیداری، شنیداری و نوشتاری کار پوشش و انعکاس اخبار مربوط به این دوره از انتخابات در سطح استان را برعهده دارند.

 

به گزارش پایگاه خبری آمادای؛ محمدرضا خوش گفتار در محل ستاد انتخابات استان همدان، افزود: این تعداد خبرنگار، گزارشگر، تصویربردار و عوامل فنی و تولیدی از مرکز صدا و سیمای استان رسانه‌های مختلف استان با حضور در ستاد انتخابات و شعب اخذ رای تلاش برای پوشش سریع و به موقع اخبار مرتبط با انتخابات در سطح استان هستند.

 

به گفته وی، همچنین تعداد زیادی از خبرنگاران و عکاسان در سطح شهرستان‌های تابعه و همچنین تعداد زیادی در شعب رای گیری مرکز استان و دیگر شهرستان‌های تابعه مشغول انجام وظیفه و رسالت خطیر اطلاع رسانی هستند.

 

وی یادآوری کرد: کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان حدود پنج ماه پیش تشکیل شد و تاکنون نشست‌های زیادی با حضور خبرگزاری‌ها و فعالان فضای مجازی داشته است.

 

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان افزود: معتقدیم فعالان رسانه‌ای در حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای تاثیر بسزایی دارند و بخش اعظمی از این مشارکت به علت اطلاع رسانی سریع، دقیق و بی کم کاست رسانه‌ها اتفاق می‌افتد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *