کشف ۵ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در اسدآباد

فرمانده انتظامی اسدآباد از کشف ۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی، ۲ روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری آمادای؛ سرهنگ شاهملکی گفت: به دنبال اخبار و اطلاعات رسیده مبنی بر اینکه افرادی اقدام به سرقت خودرو از سایر شهرستان‌ها کرده و پس از انتقال به اسدآباد، اقدام به فروش و یا اسقاط آنها می‌کنند، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: با توجه به انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی لازم پلیس آگاهی با همکاری رئیس پلیس پیشگیری سرانجام اواخر هفته گذشته یکی از سارقان شناسایی و پس از هماهنگی قضایی دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظامی افزود: با انجام بازجویی فنی و تخصصی متهم به سرقت ۳ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، پیکان و پراید به ترتیب از شهرستان‌های قروه، بهار و اسدآباد با همدستی ۳ نفر دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ شاهملکی با اشاره به کشف و انتقال خودرو‌ها به پارکینگ، از کشف یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵سرقتی نیز خبر داد و گفت: این خودرو به شکل بدون صاحب از سوی عوامل گشت کلانتری ۱۱ در حوالی یکی از شهرک‌ها کشف شد که دارای سابقه سرقت از شهرستان است.

او از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در ماموریت دیگری از سوی عوامل کلانتری ۱۱ هم خبر داد و تصریح کرد: به دنبال سرقت یک دستگاه موتورسیکلت در سطح شهر با انجام اقدامات فنی کشف و ضمن دستگیری راکب، مراتب به مالباخته نیز اعلام شد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *