آغاز به کار مرکز کنترل هوشمند ناوگان اتوبوسرانی همدان

به همت شهرداری همدان از مرکز کنترل هوشمند ناوگان اتوبوسرانی رونمایی و بهره برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری آمادای،  در مراسم بهره برداری از این مرکز، رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اهمیت تقویت حمل و نقل عمومی و کاهش معضل ترافیک گفت: این تحولات به ویژه در حوزه هوشمندسازی مقدمه اتفاقات مثبتی است که نیازمند زیرساخت‌هایی برای رفع مشکلات ترافیکی همدان است.مسگریان افزود: باید فرصت استفاده از حمل و نقل عمومی برای شهروندان افزایش یابد تا شاهد افزایش سهم بخش اتوبوسرانی از تردد‌های درون شهری در حوزه کاهش ترافیک باشیم.

او با تأکید بر تقویت ادامه تغییر و تحولات در حوزه اتوبوسرانی گفت: انتظار داریم این اتفاقات ادامه دار باشد و شهرداری با توجه به ظرفیت نیروی انسانی و امکانات می‌تواند بهترین اتفاقات را رقم بزند.

مسگریان با اشاره به دغدغه‌های شورای اسلامی شهر برای تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی افزود: مواردی بوده اتوبوس به دلیل عدم وجود چند قطعه امکان بهره برداری نداشته ولی امروز با توجه به همت و توان بالای مجموعه خدوم حوزه حمل و نقل عمومی گام‌های خوب و مؤثری هم به لحاظ کمی و هم کیفی در این حوزه رخ داده است.

شهردار همدان با اشاره به اینکه حوزه حمل و نقل عمومی جزو دغدغه‌های مهم شهرداری هاست افزود: شهرداری تهران در قراردادی با چین تعداد زیادی اتوبوس خریداری کرده است که امیدواریم این قرارداد‌ها به سایر شهر‌ها تعمیم داده شود و از آن بهره‌مند شوند.

سیدمسعود حسینی تأکید کرد: ما با افتخار اعلام می‌کنیم که دو سال نتیجه زحمات همکاران افزایش ۵۱ درصدی ناوگان حمل و نقل عمومی بوده است و همین امسال ۱۲ دستگاه اتوبوس خریداری و ۳۰ دستگاه بازسازی شدند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *