به مناسبت دهه مبارک فجر؛ بهره برداری از ۳۸ طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی در استان همدان

در نهمین روز از دهه فجر ۳۸ طرح عمرانی خدماتی و تولیدی با بیش از ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری آمادای، در نهمین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار همدان چند طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی در شهرستان رزن با ۵۷ میلیارد تومان هزینه به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرای ۲طرح با یک میلیارد تومان هزینه آغاز شد.

آغاز ساخت سالن ورزشی شهر دمق، افتتاح گلخانه، سالن ورزشی و بهسازی روستای خورونده بخش سردرود، افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستای ملابداغ، آغاز واگذاری ۹۲ قطعه زمین برای ساخت ۳۳۶ واحد در طرح اقدام ملی مسکن، افتتاح بهسازی و آسفالت ریزی خیابان خلیج فارس شهر رزن و افتتاح خانه امید بازنشستگان از جمله این طرح هاست.

امروز همچنین چند طرح مخابراتی و یک طرح عمرانی شامل بهره برداری از سیستم ارتقا و افزایش سرعت دیتا و اینترنت شهر کبودراهنگ و همزمان بخش‌های شیرین سو وگل تپه و بهره برداری از بهسازی و جدول گذاری و زیر سازی و آسفالت ریزی معابر روستای رامیشان با ۱۵۴ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان کبودراهنگ به بهره برداری رسید.

امروز در شهرستان بهار هم چندین طرح اعتبار به بهره برداری رسید.

افتتاح ۱۰ طرح عمرانی وخدماتی شامل آسفالت ریزی تملک، بازگشایی معابر و تکمیل و تجهیز پارک‌ها با ۱۱ میلیارد تومان اعتبار در مهاجران، افتتاح سایت تلفن همراه در روستای راهموار با ۵ میلیارد تومان، افتتاح بوستان صنایع دستی لالجین با ۳ میلیارد تومان اعتبار و آغاز عملیات اجرایی مجتمع گردشگری اقامتی و تفریحی در مرجان لالجین با۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری از جمله طرح هاست.

در شهرستان درگزین هم پیاده راه بازار ولیعصر با ۹ میلیارد تومان افتتاح شد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *