تیم کشتی آزاد جوانان همدان در جایگاه هفتم کشور

کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور گرامیداشت شهدای غزه در حالی به پایان رسید که تیم اعزامی همدان توانست در رتبه هفتم جدول قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری آمادای، در بخش انفرادی و در وزن ۶۱ کیلوگرم، سینا زندی آزادکار همدانی در حالی که دوره گذشته رتبه‌ای بهتر از نهمی کسب نکرده بود، این بار خوش درخشید و به نشان برنز رسید.

در وزن ۶۵ کیلوگرم نیز آرین رضایی توانست به نشان برنز دست یابد در حالیکه سال قبل همدان در این وزن حتی جزو ۱۰ کشتی گیر برتر قرار نگرفته بود.

تیم همدان در وزن ۷۴ کیلوگرم این رقابت‌ها نیز خوش درخشید و ابوالفضل کمروند دلاور نهاوندی موفق به کسب نشان برنز شد، وزنی که سال قبل با یونس شفیعی نماینده همدان رتبه‌ای بهتر از پنجمی به دست نیاورد. اما در وزن ۷۹ کیلوگرم نیز در شرایطی که همدان سال قبل با علیرضا رضایی به نشان برنز رسیده بود، امسال با امیرحسین عظیمی جم دوباره این مدال تکرار شد.

همچنین تیم همدان سال قبل و در مسابقات وزن ۸۶ کیلوگرم جوانان کشور جزو ۱۰ کشتی گیر برتر نبود، اما ابوالفضل شاهمرادی توانست امسال جایگاه هشتمی را به دست آورد ضمن اینکه در ۹۲ کیلوگرم نیز علی غفاری توانست در رده هفتم قرار بگیرد.

هر چند امسال نیز کشتی همدان از رسیدن به نشان‌های طلا و نقره بازماند، اما کسب چهار نشان برنز نیز نشان از پیشرفت کشتی استان همدان دارد

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *