افزایش ۳۰ درصدی پایگاه‌های ثابت امدادونجات جاده‌ای استان همدان درامسال

 

 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان از افزایش ۳۰ درصدی پایگاه‌های ثابت امدادونجات جاده‌ای استان همدان در امسال خبر داد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری آمادای؛علی سنجربگی از افزایش ۳۰ درصدی پایگاه‌های ثابت امدادونجات جاده‌ای استان همدان در امسال خبر داد و افزود: چهار پایگاه ثابت امدادونجات جاده‌ای جمعیت هلال احمر در استان فعال شده و دو پایگاه نیز تا پایان سال، فعال می‌شوند.

او افزود:  پارسال ۱۴ پایگاه ثابت جاده‌ای در استان داشتیم و امسال ۴ پایگاه برای محور‌های تویسرکان_کنگاور در شهر فرسفج، همدان_تویسرکان در گنجنامه، قهاوند_مرادبلاغی در شهرستان همدان و اسدآباد_کنگاور در روستای بهراز، فعال شدند که برخی در مراکز استیجاری و تعدادی در کانکس، اسکان دارند. افتتاح این پایگاه‌ها منجر به اشتغال ۶۰ نفر شده است.

سنجربگی با اشاره به اینکه اکنون تعداد پایگاه‎های ثابت امدادونجات جاده‌ای استان همدان به ۱۴ مورد رسیده است، تصریح کرد: دریافت مجوز فعالیت برای ۲ پایگاه در روستای روان شهرستان کبودراهنگ و محور نهاوند_نورآباد در منطقه قلعه قباد در دستور کار قرار گرفته، دفترچه ساخت آن را به مرکز ارسال کردیم و کارها در شرف پیگیری هستند. امیدواریم با پیگیری‌های انجام شده تا پایان سال و آغاز طرح نوروزی، مجوز تاسیس آن‌ها را بگیریم و تعداد پایگاه‌های ثابت جاده‌ای استان را به ۲۰ پایگاه برسانیم.

 

او با بیان اینکه برنامه‌ریزی شده تا در هر ۳۰ کیلومتر یک پایگاه امدادونجات داشته باشیم، گفت: امیدواریم حادثه‌ای در جاده رخ ندهد اما به هر حال، تصادفاتی رخ می‌دهد و حضور ما برای امداد و نجات جان مردم، لازم است از طرفی وجود پایگاه‌ها و مراکز امدادی، احساس امنیت مردم را بالا می‌برد نقش مهمی در نجات جان افراد دارد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *