تجمع هلال‌احمری‌های همدان در دفاع از مردم غزه

امروز امدادگران، نجاتگران و هلال‌احمری‌های همدان گرداگرد هم جمع شدند و علیه رژیم غاصب صهیونیسم شعار سر دادند، اعلام آمادگی کردند و رخت اعزام پوشیدند برای امداد رسانی و کمک به مردم بی‌دفاع غزه اماده شدن .ند

به گزارش پایگاه‌خبری آمادای، غزه و رود خون و مردم  بی‌دفاع فلسطین این روزها تنها نیستند؛ از مردم و مسئول تا امدادگر و نجاتگر همه دوش به دوش هم در دفاع از این مردم مظلوم پای کار هستند و فریاد وامظلوما سر می‌دهند.

مشت گره می‌کنند و تجمع به راه می‌اندازند، گویی حال و هوای دل اهالی سراسر ایران هوای کرانه باختری است و بوی جراحت‌های پس و پیش در مشام‌ها پیچیده، گاهی این اندوه و حتما خشم راهپیمایی، فریاد و شعار می‌شود و گاهی سرخ پوشان هلال احمری قامت به دفاع می‌بندند.

آری امروز امدادگران، نجاتگران و هلال احمری‌های همدان گرداگرد هم جمع شدند و در محکومیت رژیم غاصب صهیونیسم شعار سر دادند، اعلام آمادگی کردند و رخت اعزام پوشیدند برای امداد رسانی و کمک به مردم بی‌دفاع غزه.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان در این بین با بیان اینکه بر اساس معاهدات و کنوانسیون‌های بین الملل کادر درمان، امدادگران و عوامل امدادی که از نشان صلیب سرخ و هلال احمر استفاده می‌کنند در میدان جنگ از تعرض مصون هستند اظهار کرد: رژیم جعلی و غاصب صهیونیسم نه تنها به این معاهدات و قراردادها پایبند نبوده حتی مردم و بیماران بیمارستان‌ها را هم مورد هدف قرار داده است.

علی سنجربگی با اشاره به اینکه امدادگران، نجاتگران و مردم همدان امروز با حضور در این تجمع اعتراضی آمدند تا سفیر صلح و دوستی برای امدادگران، نجاتگران و کادر درمان و مرهمی برای زخم‌های مردم بی‌دفاع غزه باشند افزود: گردهم جمع شدیم تا ظلم و ستمی که به مردم مظلوم فلسطین وارد آمده را محکوم کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امدادگران استان همدان و کارکنان کادر درمان هلال احمر آمادگی پیوستن به امدادگران غزه در فلسطین را دارند از همین رو اولین تیم درمان اضطراری در قالب یک تیم ۱۵ نفره شامل پزشک و کادر درمان سازماندهی و به تهران اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان با تاکید بر اینکه در صورت بازگشایی مسیر این تیم راهی غزه خواهند شد یادآور شد:  استقرار بیمارستان و تیم درمانی برای کمک به مردم غزه پیش‌بینی شده و چنانچه راه باز شود امدادگران ما در کنار امدادگران غزه به آسیب‌دیدگان امداد رسانی می‌کنند

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *