معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران: خبرنگاران رزمندگان خط مقدم جنگ نرم هستند

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خبرنگاران رزمندگان خط مقدم جنگ نرم هستند و اثرگذاری ویژه‌ای در احساس امنیت جامعه دارند.

به گزارش پایگاه خبری آمادای، سردار نقدی در نخستین یادواره شهدای رسانه استان همدان که در راستای دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان برگزار شد از خبرنگاران به عنوان رزمندگان خط مقدم جنگ با دشمن نام برد و گفت: امروز رسانه میدان جنگ است و خبرنگاران رزمندگان این میدان هستند.

او افزود: امروز جبهه عوض شده، زیرا دشمن در مقابل نیرو‌های مقاومت و رزمندگان حزب اللهی شکست خورده و خلع سلاح شده اینجا جبهه اصلی جبهه رسانه است

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: قدرت اصلی دشمن در تجهیزات نظامی اوست، اما مقاومت جانانه ملت‌ها و پیشرو آن‌ها ملت ایران اسلامی، دشمنان را از استفاده سلاح محروم کرده است و به ناچار به جنگ رسانه‌ای روی آورده اند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا نقدی افزود: امروز تنها سلاح ابرقدرت‌ها سحر رسانه است تا تصویرسازی غلط و اخبار دروغ ملت‌ها را از اصالت خود دور و نابود کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن به دنبال تغییر تصوررات ذهنی ملت‌ها است و اگر موفق شویم در این جبهه واقعیت را آنگونه که هست تبیین کنیم و مردم واقعیت را آنگونه که هست ببینند شکست دشمن قطعی است.

در پایان این مراسم از خانواده شهدای رسانه استان تجلیل و از نماهنگ ملی خبرنگار رونمایی شد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *