غبار رقیق و وزش باد پدیده غالب جوی استان همدان است

 کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: گرد و غبار رقیق و محلی و وزش باد نسبتا شدید پدیده غالب جوی استان طی سه روز آینده در برخی از نقاط استان است.

به گزارش پایگاه خبری آمادای، محمدحسن باقری شکیب بیان کرد: با توجه به تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد در ساعات عصرگاهی است.

وی با اشاره به اینکه آسمان بیشتر نقاط استان همدان طی پنج روز آینده صاف و آفتابی پیش بینی می شود افزود: غبار رقیق و وزش باد نسبتا شدید در برخی از ساعات استان را فرا می گیرد.

کارشناس هواشناسی همدان با بیان اینکه از فردا تا پایان هفته شاهد ثبات نسبی دما خواهیم بود ادامه داد: روز گذشته بین ۲ تا سه درجه از گرمای هوا در استان کاسته شده و کاهش یک تا ۲ درجه ای دمای هوا در استان برای امروز پیش بینی می شود.

باقری شکیب گفت: قهاوند با ۳۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و اسدآباد با هشت درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

وی افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت ۳۴ و ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است و دمای هوا در گرم ترین ساعات امروز نیز در همدان ۳۳ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *