مزایده ۸۸ طرح و ملک مازاد در استان همدان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان گفت: در راستای تأکیدات دولت به مولدسازی و فروش اموال مازاد دستگاه در استان همدان تا به امروز ۸۸ طرح را شناسایی کرده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری آمادای، تورج الوانیان با بیان اینکه اعتبارات خوبی از سفر ریاست جمهوری در همدان به طرح ها اختصاص پیدا کرد، افزود: در حوزه راه محور همدان – گل تپه- علیصدر با سه هزار میلیارد ریال اعتبار مصوب، کنارگذر غرب همدان با چهار هزار میلیارد ریال، کنارگذر اسدآباد هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال و ایستگاه راه آهن همدان هزار میلیارد ریال اعتبار به این پروژه‌ها اعتبار اختصاص پیدا کرد.

او تأکید کرد: همچنین راه دسترسی به ایستگاه راه آهن همدان ۶۰۰ میلیارد ریال و راه آهن همدان – ملایر با سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال با توجه به اعتبارات سفر ریاست جمهوری در اولویت اجرا قرار گرفت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان با اشاره به اینکه برخی از اعتبارات مربوط به چند شهرستان و یا ملی است، تصریح کرد: در وزارت نیرو در مجموع ۲ هزار ۳۵۰ میلیارد ریال، جهاد کشاورزی ۲۰ هزار میلیارد ریال، بهداشت و درمان هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال و آموزش و پرورش هشت هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال مصوبه داشته است.

الوانیان افزود: زمینه قنات‌ها کار بزرگی با جذب اعتبارات سفر رئیس جمهور انجام شده چرا که باید از همه منابع آب استفاده بهینه کنیم و در این زمینه ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار در سفر رئیس جمهور مصوب شده است.

او با بیان اینکه اعتبارات عمرانی همدان ۵۰ درصد افزایش یافت، افزود: با تلاش دولت ۱۶ هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال اعتبارات طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای (عمرانی) استان ابلاغ شد که در مقایسه با ابتدای سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان افزود: سال گذشته ۶۸ درصد از اعتبارات عمرانی اختصاص یافت و ویژگی بارز آن پرداخت نقدی ۹۴ درصدی این اعتبارات بود.

او با اشاره به لزوم استفاده از اعتبارات در دستگاه‌ها گفت: ما در روز‌های گذشته چندین جلسه با ادارات و دستگاه‌های استان نشست برگزار کرده‌ایم تا از اعتبارات نقدی و اوراق خود در مدت باقی مانده استفاده کنند.

الوانیان تأکید کرد: اگر تا ۳۱ شهریور نتوانند اعتبارات خود را هزینه کنند به تهران برگشت خواهد خورد که سال گذشته این مقدار بسیار کم بود و امسال هم پیش‌بینی ما درصد بسیار کمی است.

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *