پایان مسابقات بلیتس اوپن بین المللی ابن سینا با معرفی برترینها

هفدهمین دوره مسابقات شطرنج “بلیتس” (برق آسا) اوپن بین‌المللی ابن‌سینا با معرفی برترین‌ها به میزبانی شهر همدان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری آمادای، در این رویداد که در جریان مسابقات شطرنج اوپن ابن سینا همدان برگزار شد، ۱۹۵ شطرنجباز ایرانی و ۶ کشور خارجی در ۱۱ دور رقابت کردند.

رضا مهدوی از استان قزوین عنوان قهرمانی را کسب کرد، امیرمحمد آزادی از استان البرز دوم شد و حامد بهروزی مقدم از کرمان بر سکوی سوم قرار گرفت.

همچنین رتبه چهارم به استاد بزرگ مسعود مصدق‌پور از خراسان رضوی رسید، پدرام دلیری از قزوین عنوان پنجم را کسب کرد و شایان رحمتیان از همدان ششم شد.

در بین شطرنجبازان رتبه برتر دارای درجه بین‌المللی (ریتینگ) کمتر از ۲ هزار نیز نیما عزیزخانی از قزوین قهرمان شد، رتبه برتر بازیکنان دارای درجه بین‌المللی کمتر از ۱۹۰۰ به آصف خلیلی از گلستان رسید، سید ملیحه احمدی از خراسان شمالی رتبه برتر بازیکنان دارای درجه بین‌المللی کمتر از ۱۸۰۰ را به دست آورد.

عبدالله قاسمی از بوشهر نیز رتبه برتر بازیکنان دارای درجه بین‌المللی کمتر از ۱۷۰۰ را کسب کرد، رتبه برتر بازیکنان دارای درجه بین‌المللی کمتر از ۱۶۰۰ به اهورا زمانی نژاد از کردستان تعلق گرفت و سبحان رنجبر از همدان عنوان برتر بازیکنان دارای درجه بین‌المللی کمتر از ۱۵۰۰ را به دست آورد.

پرهام کاکویی از اصفهان، محمدجواد مطهری از کیش، کوروش صدوقیانی از خراسان رضوی و علی دوست فاطمه از فارس نیز به ترتیب رتبه‌های برتر بازیکنان دارای درجه بین‌المللی کمتر از ۱۴۰۰، کمتر از ۱۳۰۰، کمتر از ۱۲۰۰ و بدون درجه بین‌المللی را تصاحب کردند.

حسین علی العلی از کشور عراق مقام برتر پیشکسوتان و استاد فیده بانوان میترا اصغرزاده از البرز عنوان برتر بانوان را کسب کردند ضمن اینکه مقام برتر زیر ۱۴ سال به امیررضا کردگار از بوشهر، رتبه برتر زیر ۱۲ سال به مانول آراکلیان از کشور ارمنستان و عنوان برتر زیر ۱۰ سال به رامتین کاکاوند از مازندران رسید.

هفدهمین دوره مسابقات شطرنج اوپن ابن سینا با شرکت ۷۰۰ شطرنجباز داخلی و خارجی تا نهم شهریورماه جاری به میزبانی دانشگاه بوعلی سینای همدان در جریان است.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *