ساخت واکسن کرونا به همت متخصصان کشور اقدامی ارزشمند

امام جمعه همدان گفت: واکسن کرونا به همت و با تلاش متخصصان کشور اقدامی ارزشمند در جهت اقتصاد مقاومتی و اتکا به توانمندیهای داخلی است.

 

به گزارش پایگاه خبری آمادای، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در خطبه های نماز جمعه با قدردانی از ستاد کرونا و کادر درمانی استان و همراهی مردم برای کنترل کرونا، ساخت واکسن کرونا توسط متخصصان کشور را اقدامی ارزشمند در جهت اقتصاد مقاومتی و اتکا به توانمندیهای داخلی بیان کرد و گفت : متاسفانه عده ای از ایرانیان در خارج از کشور از این دستاورد علمی ناراحت و عصبانی هستند حال آنکه اگر واقعا غیرت و تعصب ایرانی داشته باشند باید از این رشد علمی خوشحال باشند .

حجت الاسلام شعبانی موثقی به عهد شکنی آمریکا در موضوع برجام اشاره کرد و افزود : این عهد شکنی نشان داد سازش با دشمنان راه به جایی نخواهد برد و مقاومت بهترین راه حل برای مقابله با زیاده خواهیهای آنهاست .

امام جمعه همدان در بخش دیگری از خطبه ها گفت :اما مقاومت در برابر دشمنان به معنای مشکلات و گرانی و ریاضت اقتصادی نیست بلکه به معنای قویتر شدن در اقتصاد و توجه به قدرت و توان داخلی است.

وی با قدردانی از ستاد اجرایی فرمان امام برای حمایت از ساخت واکسن کرونا، داوطلب شدن فرزند رئیس این ستاد برای آزمایش بالینی این واکسن را نشان دهنده اعتماد به دانشمندان داخلی بیان کرد و افزود: مردم ما در روز ۹ دی سال ۸۸ بصیرت و تعهد هوشمندانه خود را به اسلام و نظام اثبات و اعلام کردند حامی مسئولانی هستند که به اسلام و نظام جمهوری اسلامی پایبند باشند .

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به سالروز شهادت سردار سلیمانی، از این شهید بزرگوار به عنوان محور مقاومت در منطقه یاد کرد و افزود : حضور بی نظیر مردم در مراسم تشییع آن شهید زنده بودن گفتمان و آرمانهای انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشید .

وی همچنین حمایت از ولایت فقیه را برای حفظ و اجرای احکام دینی در جامعه در امتداد راه حضرت زهرا (س) برای دفاع از ولایت بیان کرد و گفت : علت بسیاری از شبهه افکنیهای دشمنان درباره ولایت فقیه، همین اهمیت نقش ایشان در هدایت دینی جامعه است .

نماز جمعه امروز همدان پس از هفته ها تعطیلی با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا امروز با حضور قشرهای مختلف مردم و با رعایت کامل دستورالعملهای بهداشتی در حالی برگزار شد که مردم نمازگزار دلتنگ این فریضه الهی بودند .

 

 

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *