تجمع عظیم مردمی در محکومیت اقدام تروریستی آمریکا

تجمع عظیم مردم همدان در محکومیت اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی، فردا سه‌شنبه ۱۷ دی‌ماه در میدان امام خمینی برگزار خواهد شد.
به گزارش آمادای، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت : این مراسم ساعت ۱۰ در میدان امام شهر همدان با سخنرانی حجت الاسلام شعبانی نماینده ولی فقیه در استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام نظیری با بیان اینکه این مراسم با حضور هیئات مذهبی و عزاداری مردم برگزار خواهد شد گفت: معتقدیم هیات‌های حسینی با آلات عزا، چون سنج و طبل باید در جایی که ارزش‌های اسلامی در معرض خطر قرار گرفته است وارد میدان شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت هیات‌های حسینی باید همیشه در مسیر سیدالشهدا مد نظر باشد گفت: از هیات‌های مذهبی می‌خواهم در این روز حضور پرشور و گسترده‌ای داشته باشند کمااینکه تجربه ثابت کرده جز این نیز نخواهد بود.

او سردار سلیمانی را شخصیتی فراجناحی و متعلق به تمام مظلومان و آزادیخواهان جهان دانست و با بیان اینکه مردم با هر سلیقه و گرایش سیاسی در این مراسم شرکت خواهند کرد گفت: آمریکای تروریست بنا به اعلام خود هدفمند سردارسلیمانی را مورد هدف قرار داد بنابراین باید پاسخی کوبنده و انتقامی سخت دریافت کند.

نظیری با تأکید بر اینکه باید در مقابل جسارت جبهه استکبار برخاست گفت: کار مربوط به فرمان رهبری در حوزه انتقام سخت بر عهده مجموعه حاکمیتی است، اما بخش مردمی آن باید با خیزش گسترده برای دفاع از راه و رسم سردار باشد.

او تأکید کرد: البته به لطف خدا و با حضور بابصیرت و غیرتمند مردم ایران اسلامی در حتی دورافتاده‌ترین مناطق شاهد این خیزش هستیم که هر روز نیز بر ابعاد آن در داخل که در خارج از کشور نیز افزوده خواهد شد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *