بازار استان همدان زیر ذره بین ۲۶ تیم بازرسی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از اجرای مانور سراسری با حضور ۲۶ تیم بازرسی در استان خبر داد.

رصد بازار استان همدان زیر ذره بین ۲۶ تیم بازرسیبه گزارش پایگاه خبری آمادای؛ مرضیه یونسی گفت: در هشت آبان مصادف با سالروز تأسیس سازمان تعزیرات حکومتی، طرح ابتکاری مانور سراسری تعزیرات حکومتی همدان علاوه بر کل استان همدان، با دستور معاون وزیر دادگستری و ریاست عالی سازمان تعزیرات حکومتی در سراسر کشور اجرا می‌شود.

او افزود: در این طرح ۲۶تیم بازرسی در قالب گشت مشترک در سراسر استان در سطح بازار حاضر و از صنوف مختلف بازرسی می‌کنند.

مرضیه یونسی تأکید کرد: در این طرح ابتکاری بازرسان و کارشناسان سازمان دامپزشکی، صمت، جهاد کشاورزی، پلیس امنیت اقتصادی، بهداشت، استاندارد و اتاق اصناف حضور دارند.

یونسی افزود: از ابتدای سال ۸۳۷۷پرونده به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده که ۹۸درصد آن‌ها رسیدگی و رأی مقتضی صادر شده که از این تعداد پرونده، ۷۸۰ پرونده تخلف مربوط به نانوایی ها،۲۰۳پرونده مربوط به تخلف مرغ فروشی ها، ۱۴۱ پرونده مربوط به تخلف لوازم یدکی و تعمیرکاران، ۱۲۱ پرونده مربوط به میوه فروشی‌ها و تعداد۴۲پرونده تخلف مربوط به کشتارگاه‌ها بوده است.

او گفت: از ابتدای سال در راستای اجرای طرح‌های مختلف تعداد ۶۸۱ تیم بازرسی گشت مشترک ۶۳۲۸بازرسی را انجام داده که۱۳۳۵گزارش تخلف تهیه و برای رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شد که در این بین تنها در خصوص احتکار ۴۳پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شده که برای متخلفان بیش از ۱۲ میلیارد و ۷۵۸میلیون ریال محکومیت صادر شده است.

یونسی گفت: در پرونده‌های مربوط به قاچاق کالا و ارز، بهداشت و درمان، و کالا و خدمات برای متخلفان بیش از ۴۰هزار میلیارد ریال محکومیت صادره شده است.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *