ایمن سازی نقاط پرحادثه در زمره اولویت های سازمان

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان، رضا اکبری در بازدید از محورهای ارتباطی این استان، ایمن سازی نقاط پرحادثه را از اولویت ها و یکی از وظایف و فعالیت های مهم سازمان بر شمرد.

وی در بازدید از تقاطع شهید زارعی، از تامین اعتبار برای تکمیل این طرح خبر داد و اظهار داشت: این تقاطع در محور همدان- سنندج، نقطه پر حادثه مهمی است که دستورات لازم برای تعیین تکلیف پیمانکار طرح داده شده و منابع آن تامین شده که به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

معاون راهداری سازمان یادآور شد: با توجه به شرایط خاص محورهای مواصلاتی استان های غرب کشور، با ساخت این زیر گذر بخش زیادی از مشکلات تردد و ترافیک این منطقه برطرف می شود.

بازدید از زیرگذر در دست ساخت کوریجان در محور همدان- رزن، راهدارخانه مرکزی و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کبودراهنگ، زیرگذر سردار آباد در محور کبودراهنگ- شیرین سو، تقاطع دستجرد- شیرین سو در کبودراهنگ، راه های روستایی آق بلاغ- باباخنجر، اوزون دره- کیتو، گمین قلعه- کیتو از توابع کبودراهنگ، روستاهای وصله و کوهین در محور سوباشی- کبودراهنگ، تقاطع شهید زارعی واقع در سه راهی صالح آباد در محور همدان- کرمانشاه- سنندج از جمله بازدید های وی و هیات همراه بود.

همچنین نشست مشترک با نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در محلی شورای اسلامی و جمعی از مسئولان در خصوص بررسی وضعیت راه های ارتباطی کبودراهنگ از دیگر برنامه های انجام شده در سفر معاون راهداری سازمان به استان همدان بود.

مدیرکل راهداری و‌حمل و نقل جاده ای استان همدان، معاون راهداری، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بهار و‌ کبودراهنگ و معاون وی نیز در این بازدیدها حضور داشتند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *