پرداخت وجه ثبت نام به مدارس، ممنوع…!

دادستان عمومی و انقلاب همدان می‌گوید الزام اولیاء دانش اموزان به پرداخت وجه برای ثبت نام در مداس خاص و هیات امنایی ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری آمادای، حسن خانجانی در شورای آموزش وپرورش استان همدان گفت: پرداخت وجه در هنگام ثبت نام مدارس با توجه به رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری ممنوع است!
وی افزود : آموزش و پرورش می‌تواند از ظرفیت خیران برای جبران بخشی از نیاز‌های آموزشی و عمرانی خود با استفاده از طرح‌های خلاقانه بهره گیری کند. دادستان عمومی و انقلاب همدان در حوزه لباس مدارس هم علاوه بر پذیرش مسئولیت نظارت کافی و شایسته‌ای بر روند برون سپاری آن برای جلوگیری از رانت وفساد هم تاکید کرد.
محمد پور داود مدیر کل آموزش وپرورش استان همدان هم تاکید کرد: مدیران مدارس به استثنای پول بیمه و کتاب، حق گرفتن هیچ گونه وجهی از اولیاء دانش اموزان ندارند و اگر وجهی هم گرفته شود با آن مدیر مدرسه برخورد خواهد شد.
در ادامه شورای آموزش وپرورش همچنین تاکید و مصوب شد: لباس‌های مدارس که سال گذشته دوخته و به دلیل شرایط کرونا و تعطیلی مدارس استفاد نشد قابل استفاده برای سالتحصیلی جدید خواهد بود. همچنین در این نشست اعلام و مصوب شد که تبلت‌های واگذار شده به دانش آموزان برای استفاده بیشتر آنان در اختیار مدیران مدارس قرار گیرد تا امکان بهره مندی بیشتر دانش آموزان محروم از تبلت فراهم شود.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *