افتتاح ۱۴ طرح بهداشتی در استان همدان 

همزمان با سی و چهارمین آیین پویش “ره سلامت” ۱۴طرح بهداشتی در ارتباط تصویری با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری آمادای، همزمان با بهره برداری از ۶۹۶ طرح در سراسر کشور ۱۴ طرح بهداشتی در قالب خانه بهداشت، پایگاه سلامت و مرکز خدمات سلامت در استان به بهره برداری رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: این طرح‌ها شامل ۳ طرح بهداشتی در شهرستان همدان، ۲ طرح در ملایر، ۴ طرح در کبودراهنگ، ۳ طرح در تویسرکان و ۲ طرح در نهاوند است.

دکتر رشید حیدری مقدم اضافه کرد: طرح‌های افتتاح شده شامل بلال حبشی و انقلاب شهرستان ملایر، مرکز جامع سلامت روستایی شان آباد و کهنوش تویسرکان، مرکز جامع سلامت روستایی و انبار دارویی نهاوند، مراکز جامع سلامت روستایی و محل‌های زیست در روستا‌های قباق تپه و قهورد سفلی است.

وی افزود: از دیگر طرح‌های افتتاح شده مرکز خدمات جامع سلامت شهری “سعدی” در شهرک شهید مدنی، پایگاه سلامت “رضوان” و مرکز جامع سلامت شهری شهید “بهشتی” شهرستان همدان است.

 

این طرح‌ها در شهرستان‌های همدان، ملایر، کبودراهنگ، تویسرکان و نهاوند در زمینی به مساحت ۵ هزار و ۳۷۷ مترمربع و اعتبار ۳۴۰ میلیارد تومانی ساخته شده است.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *