آغاز به کار پویش مردمی کودکان سایبری در همدان

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان همدان از آغاز به کار پویش مردمی کودکان سایبری با شعار، “پلیس فتا حامی کودکان در فضای مجازی ” خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری آمادای؛ سرهنگ فیروز سرخوش‌نهاد افزود: متاسفانه با افزایش نفوذ اینترنت، بروز کرونا در جامعه و افزایش استفاده کودکان از فضای مجازی از طرفی عدم آشنایی و نبود راهکاری ایمن در فعالیت کودکان در فضای مجازی شاهد بروز آسیب‌های غیر قابل جبران در بین افراد کم سن و سال هستیم.

 

وی، شناخت درست از این فضا و افرایش آگاهی والدین در حوزه فضای مجازی را اولویت کاری پلیس فتا بیان کرد و افزود: با توجه به ظرفیت محدود پلیس فتا درباره آموزش همگانی مردم و ضرورت ارتقا سواد رسانه‌ای در رابطه با حضور ایمن کودکان در فضای مجازی، پویش مردمی کودکان سایبری با شعار پلیس فتا حامی کودکان در فضای مجازی به مدت یک هفته آغاز شده است.

 

سرهنگ سرخوش نهاد ادامه داد: این پویش از بستر رسانه نوین، رسانه ملی، رسانه برخط و سایت پلیس فتا اجرا شده است.

 

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان همدان با اشاره به راه‌اندازی صفحه‌ای ویژه کودکان در سایت پلیس فتا به نشانی https://b۲n.ir/۵۶۶۴۵۲، گفت: کودکان سایبری، کرونا و آموزش مجازی، مسئولیت اجتماعی، جلوگیری از اعتیاد اینترنتی و خشونت سایبری، والدگری در فضای مجازی، کودکان کار سایبری و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی از جمله موضوعاتی است که در این پویش مورد توجه قرار گرفته است.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *