پرداخت بیش از ۱۴ میلیارد تومان صدقه در همدان

مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: مردم خیر و نیکوکار همدان ۱۴ میلیارد و ۹۶۶ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

به گزارش پایگاه خبری آمادای، پیمان ترکمانه با بیان اینکه میزان صدقات در سال قبل نسبت به مدت مشابه سال ۹۸، ۲۹ درصد رشد دارد اظهار کرد: در سال ۹۹، مردم سخاوتمند استان بیش از ۱۴ میلیارد و ۹۶۶ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

وی با بیان اینکه منطقه یک همدان با پرداخت ۳ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان بیشترین میزان پرداخت صدقه را داشت گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و کاهش میزان گردش وجه نقد در جامعه در تلاش هستیم تا با دریافت صدقات مردم نیکوکار استان از طریق روش‌های نوین و غیرحضوری، خدمات شایسته‌تری را به نیازمندان عزیز ارائه کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان با تشریح روش‌های نوین و الکترونیکی پرداخت کمک‌های مردمی یادآور شد: مردم می‌توانند از روش‌های آسان همچون ارسال پیامک بدون متن به سامانه پیامکی ۸۸۷۷، واردکردن کد #۰۸۱*۸۸۷۷* در تلفن همراه و یا با  استفاده از اپلیکشن‌های سکه و سنا نسبت به پرداخت صدقات خود اقدام کنند.

وی با اشاره به نحوه هزینه‌کرد صدقات جمع‌آوری‌ شده ادامه داد: صدقات جمع‌آوری‌ شده برای مددجویان در قالب کمک‌های درمانی، پرداخت جهیزیه، آموزش و امور فرهنگی، کمک به تأمین و تعمیر منازل مسکونی مددجویان، ایجاد اشتغال و کمک‌های موردی هزینه می‌شود.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *