با گرانفروشی گوشت مرغ، قانونی برخورد می شود…!

رئیس اتحادیه مرغ فروشان گفت: دلیلی برای گران فروشی گوشت مرغ و تخم مرغ وجود ندارد و با تخلفات واحد‌های صنفی برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آمادای، رئیس اتحادیه مرغ، ماهی، تخم مرغ و پرنده فروشان همدان با اشاره به کاهش قیمت تخم‌مرغ و فراوانی این ماده غذایی در همدان گفت: هم اینک در بازار همدان هر شانه تخم‌مرغ بین ۲۷ تا ۳۲ هزار تومان به مصرف کنندگان عرضه می‌شود که این تفاوت قیمت به دلیل ریز و درشت بودن تخم‌مرغ‌ها است. با گرانفروشی گوشت مرغ، قانونی برخورد می شود.

 

عاشوری با تاکید بر اینکه هر دانه تخم‌مرغ باید بین ۸۰۰ تا ۹۰۰ تومان باید به فروش برسد، گفت: مردم از برخی خرده فروشان و سوپرمارکت‌ها گلایه دارند که به آن‌ها هشدار می‌دهیم بالاترین از این رقم تخلف صنفی و گرانفروشی محسوب می‌شود.

 

او خاطرنشان کرد: در حال حاضر کمبودی در زمینه تخم مرغ وجود ندارد و به وفور در حال تولید و عرضه به بازار است و مردم موارد گرانفروشی را به سامانه ۱۲۴ اطلاع بدهند.

 

عاشوری به توزیع روزانه ۶۰ تا ۷۰ تن تخم‌مرغ در بین واحد‌های صنفی اشاره کرد و افزود: عرضه و تقاضا برای این محصول به تعادل رسیده است و بازار مرغ نیز در آرامش به سر می‌برد . او میگوید: گوشت گرم مرغ بر اساس نرخ مصوب دولتی از قرار هر کیلو ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان به دست مشتری می‌رسد. با گرانفروشی گوشت مرغ، قانونی برخورد میشود!

 

روزانه ۶۰ تا ۷۰ تن گوشت مرغ بین ۳۸۰ واحد صنفی در مرکز و حاشیه شهر همدان توزیع می‌شود.

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *