ضرورت هوشیاری در برابر هجمه‌های دشمنان از مهمترین درس‌های ۱۳ آبان است

استاندار همدان با صدور پیامی به مناسبت ۱۳ آبان گفت: تقویت روحیه خودباوری، اعتماد به نفس و ضرورت هوشیاری در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان و استکبارستیزی از مهمترین درس‌های وقایع این روز است.

به گزارش پایگاه خبری آمادای، در پیام روز سه شنبه سیدسعید شاهرخی  به مناسبت روز ۱۳ آبان آمده است: در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی، سیزده آبان یادآور سه اتفاق مهم تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، به شهادت رساندن دانش‌آموزان مظلوم در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ و تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) است.

وی خاطرنشان کرد: همه رویدادهای این روز تاریخی بزرگ، پیام‌ها و درس‌هایی را برای نسل حاضر و نسل‌های آینده در بر دارد.

استاندار همدان با تبریک هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبرمهربانی‌ها حضرت محمد مصطفی (ص) و موسس مکتب تشیع حضرت امام جعفر صادق(ع) و محکوم کردن اقدام دشمنان اسلام در بی حرمتی به پیامبر خدا منادی رحمت و مهربانی، یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشت.

شاهرخی با ادای احترام به حماسه سازان ۱۳  آبان، عنوان کرد: به اطلاع مردم مومن ،انقلابی و شهید پرور استان همدان می‌رساند امسال در اکثر استان‌های کشور به خاطر شیوع گسترده ویروس کرونا و شرایط قرمز و هشدار استان ها، در این استان برنامه‌ای برای راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان نداریم و همچون گذشته بر انزجار از استکبار جهانی و گرامیداشت این ایام تاکید داریم و خواهیم داشت.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *